2012. augusztus 3., péntek

so different



Hi Anita and Laszlo

How are you? Hope you are well. Thanks for opening accounts with us. When are you coming to Australia?  Please do know if you have any questions.  Looking forward to meeting you soon!

Cheers
Anisha

Ez az email várt ma reggel mindkettőnket a Westpac banktól. Akkor is, ha csak formalevél, akkor is, ha esetleg kötelező küldeni, akkor is, ha netán választ sem vár rá, hihetetlenül szokatlan és szívmelengető érzés ilyet kapni egy banktól. Más, nagyon más lesz ott ügyfélnek lenni, ezt eddig csak a kint élők beszámolói alapján próbáltam elképzelni, mostmár kezdem finoman megtapasztalni is. Tetszik :D

10 megjegyzés:

  1. Lassan úgy érzem tényleg megáll az üveghegyen is túl kijelentés :D

    VálaszTörlés
  2. :) jó lesz bizony :) már csak pár hét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, h így lesz, mert ezekben a napokban a pozitív jövőkép nélkül nagyon nehéz volna.

      Törlés
  3. majd ha kijön elétek a reptérre.... :PPPPPPP
    na jó, ez tényleg a megdöbbentően cuki kategória! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, h az? :DD
      Már-már úgy érzi a rideg és erősen hónaljszagú közintézményekben tapasztaltak alapján a magyar, h ez nem is lehet igaz..:))

      Törlés
  4. Tutira tetszeni fog Au, mert ez itt az alaphozzáállás minden hivatalban. :) Otthon utáltam még postára járni is; a tolakodást, beszólogatást, pofavágást. A tömött, ide-oda küldözgető hivatalokat; a fásult, nyers modorú ügyintézőket. Szerintem nem igaz, hogy a bürokrácia mindenhol ugyanolyan. Nyilván itt is alaposan szabályozva van minden, de érdekes módon mégsem okoz gondot bármit elintézni. Az egyszerűségre, könnyen átláthatóságra törekednek; nem bonyolítják a dolgokat a végletekig, nem szivatnak. Az ügyintézők pedig udvariasak, kedvesek, segítőkészek. Ezerszer könnyebb és gyorsabb itt bármit elintéznem, mint Mo-n, a saját anyanyelvemen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj, milyen igaz!! Amikor a mostani helyemen bementem a postára, úgy fogadtak, mintha legalábbis ajándékot hoztam volna. Meg amikor megemlítettem, hogy most költöztem ide, akkor lelkesen üdvözöltek, hogy isten hozott a környéken! De jó is volt :)

      Törlés
  5. De jóóóó! De máááás, mint itt!!! :-))) És ezzel az üzenettel minden még közelebbi lett, már csak pár nap, és mentek!!!! :-)

    VálaszTörlés
  6. Mi is a Westpacnél vagyunk. Mikor el kezdtem dolgozni, bementem, hogy szeretnék nyitni egy superannuation számlát náluk. Meg is nyitották, aztán kiderült, hogy ha az egyetemnél dolgozok, akkor az ottaniba kell kötelezően belépnem. Először kicsit kellemetlenül érintett a dolog, visszaslattyogtam a Westpac-be, mondtam, mi van. A hozzáállásuk az volt, hogy semmi baj, így és így tudom törölni a számlát. Most pénteken bementünk ismét, mert most a páromnak szerettünk volna nyitni ilyen super-t. Az ügyintéző csaj röpke 3.5 hónap elteltével fejből lebetűzte a vezetéknevem egy másik bankárnak, mert így azonnal be tudták azonosítani a számlánkat, és 2 perccel rövidebb lett az ügyintézés. Hm, na erre már azt mondom, ez valami.

    VálaszTörlés