2012. augusztus 3., péntek

kontrasztos

Ugye ma már azza nyitottam, h milyen bűbáj levelet kaptunk az ausztrál bankunktól. Már önmagában attól is elolvadtam, de aztán, h még értékesebbé válhasson az élmény, bátran befáradtam egy kerületi okmányirodába.
Hááááát, kontrasztos volt a hatás, nem tagadom.
Csak egy ügyfélkapu regisztrációt szerettem volna, így én hideg élelem nélkü is élve kijutottam, bár a szaglásomat irányító agyi pályákat igyekeztem bénítani, h kibírjam a várakozást.
Indítás: Belépek, és a látvány önmagában elképesztően siralmas volt, mert dugig volt néppel a hely. Olyan az elrendezése, h a terem két oldalán sorban az ablakok, középen lehet várakozni. Namost a középső téren úgy tudtam beljebb jutni, h ügyesebb tánclépések szükségeltettek, h ne vállazzak össze senkivel, azt nem bírom ugyanis, h idegenekkel érintkezzek akaratlanul :)
Itt is a biztonsági őr a király, többletfeladatokkal jelentősen feltuningolva az amúgy bizonyára szegényes munkaköri leírása. Belépés után gondoltam, h használom a sorszámkiadó felületet...hohó, nem úgy van az, azonnal hatalmas tenyerével próbálta a biztonsági őr betakarni a gombjait, nehogy használni merjem, miközben egy másik - előttem érkező - ügyfelet tájékoztatott. Annak végeztével bemondásos alapon ment a sorszámosztám, majd ő nyomja, nem piszkálhat bele bárki. Nagy mák volt, h egy ember volt előttem, akinek ügye már folyamatban volt, így tényleg nem vártam sokat, de az nagyon lehangoló volt.
Valamiért olyan érzésem támadt, mintha egy vagonba lettünk volna bezsúfolva, erős testszaggal körbeitatott lincshangulat volt az emberek egy részén. Mormogtak az orruk alatt, ha bezárt egy ablak, stb. Mondjuk volt, aki - elmondása szerint - másfél órája várt.
Nem tudom mit csinálnak rosszul, mert akiket láttam, azok az ügyintézők ottartózkodásom idején tényleg pörögtek.
Mégis jó volt kiszabadulni onnan a friss levegőre, és azzal a gondolattal feledtetni mindezt, h talán ilyennel kint nem találkozom.

3 megjegyzés:

  1. Ha lehet arra hagyatkozni amiket olvastam, akkor tuti nem :)

    VálaszTörlés
  2. Erős lesz a kontraszt, az tuti! :))

    VálaszTörlés
  3. Ezt az idegenekkel akaratlanul érintkezéses helyzetektől valamiért én is rosszul vagyok. :-))) Nagyon hasonló dolgaink vannak!! :-)

    Utálok ügyeket intézni, mert ezek a körülmények, több, mint lehangolóak,és még sorolhatnám a jelzőket... :-(((

    VálaszTörlés