2012. július 31., kedd

Évfordulók

Különös évfordulók, különös időpontban :)

Épp ma 1 éve indult útjára ez a blog, és talán magam sem hittem volna, h ilyen lendülettel írom majd. Persze ehhez nagyban hozzájárult az is, hogy az ausztráliai tervek és folyamatok folyamatosan táplálták témával :), de akkor is példátlan, hogy a naplóírás bármilyen formájában ilyen kitartó legyek, pedig próbálkozások voltak már szép számmal. Az is nagy szerencse, hogy a projekt kudarca miatt nem kellett időközben búcsút intenem, szóval FM után szabadon "the show must go on", a blog megy tovább, ha nem is feltétlenül ezen a címen majd.
Ahogy már korábban írtam, a road2au-t valszeg bezárom, hisz az odavezető út pora lassan lehull a cipőnkről, és új utakat szeretnénk meghódítani far-far away... Aggodalomra nincs ok (már ha épp szomorúan nyugtáztátok volna mélységes sajnálatotokat...:) mert élő egyenesben folytatódik majd az ausztráliai élményeinkkel (gage után szabadon:)) az új blog az austory. Tádááám, ezzel az ünnepélyes leleplezésre sort is kerítettem :)
Ezen cím alatt folytatom majd mindazt, ami egy másik országban, egy másik kontinensem történik velünk. Bízom benne, hogy fordulatos és érdekes lesz, és nem redukálódik majd pusztán baba-mama topic-okra vagy nem gasztroblog jelmezébe bújik, ahogy egyszer Bogdanovits András írta egyes kint élők blogjairól, szerintem szellemesen :) Ez még a jövő zenéje, ha aktuálissá válik, tudni fogjátok.

Házassági évforduló is jutott a mai napra, gyorsabban idekanyarodott, mint eddig bármelyik. A fiatalabbak számára talán homályos múltról beszélünk, 1999 nyaráról :) Mindenesetre töretlen csoda az élet Vele azóta is, és attól méginkább, hogy Beni is beszállt ebbe a "játékba" :)


11 megjegyzés:

  1. Eloszor is boldog evfordulot! :)

    Azon egy pillanatra elgondolkodtam, hogy az enyem baba-mama blog lette-e vagy gasztroblog, de ha mar valasztani kell, akkor inkabb az utobbi...asszem.

    Viszont az uj bloghoz kerek szepen meghivot, ha lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) A Tied egyik sem lett, minimum egyedi és érdekes kategória, de még boncolgathatnám:)

      Törlés
  2. Gratulálok az évfordulókhoz!!

    Nagyon izgalmas dolgok állnak előttetek, ezekhez kitartást, összetartást és sok szerencsét kívánok nektek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi-köszi! Affelől nincs kétségem, h izgi lesz, bizonyára ma még el sem tudom képzelni, h mennyire:)

      Törlés
  3. Nagyon sok boldogságot kívánok Nektek így együtt, (mert látszik, hogy jók vagytok így együtt!! :)) a további 70-80 évre is!
    És ha lehet, ha engeditek, szeretnénk továbbra is majd követni az eseményeket, mert nagyon megszerettünk Benneteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, oké, a 70-80-ban kiegyezhetünk:) Egyelőre sztem nem lesz zárt a blog, úh automatikusan követheti bárki, ha mégis személyesebbre zárnám, a legkedvesebb olvasók éretsülni fognak:) Puszi

      Törlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is Gratulálok a sok évfordulóhoz!!! :-))))


    Austory: nagyon frappáns blognév, külön gratuláció ezért is!!! :-)))))

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    tegnap leltem rá a blogra, és gyors végig is olvastam. Áldásos munkakör a rendszergazda :D. Utólag is Nagy gratu a vízumhoz :).
    Nagyon sok hasznos infot találtam, pláne hogy még csak most járunk az információ gyűjtésénél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha hasznos volt, és még az időt is el tudtad ütni vele:)) Írj nyugodtan, ha kérdésed va, üdv. és kitartást/sikert kívánok a majdani folyamathoz, ha belevágtok!

      Törlés
  6. Boldog évfordulót!! :)))
    Hát izgi, hogy itt álltok az új élet küszöbén :)) Nagyon kíváncsi vagyok az első benyomásokra! :))

    VálaszTörlés