2011. november 23., szerda

retro ad-s

Bocs, h az előző bejegyzésem és ez sem afféle klasszikus informatív tartalommal bír, de bizonyos értelemben ezek is adnak infot. Az előző képekben, ez meg megint máshogyan.

Találtam néhány ausztrál TV commercial-t, vagyis rájuk kerestem a youtube-on. Marketinges volnék vala, bár én nem a kommunikációval foglalkozom (gyes miatt most suspended ez a tevékenység), de a téma érdekel), hanem  product managementtel. Ez azt jelenti, hogy amit a reklámban mutattak, azt sokszor én csináltam - természetesen csak a saját iparágam saját szolgáltatóján belül:)-, ahogyan azt láttatta a reklám, azt nem én követtem el. Plasztikusan ez olyami folyamat volt, hogy ment hosszú hónapokig a termék kialakítása, aztán megszületett, és a reklám az a része volt, amikor felöltöztették az újszülöttet:)

Nos a fentiek apropóján kalauzoltam el magam az auztrál tv ad-ek köré.
Lehidaltam azon, h Snickers hirdetésre bukkantam 1986-ból!!!
Hol tartott Magyarországon a TV reklám akkoriban, és ki a fene hallott a Snickers-ről?


have a break, have a Kit Kat 1978



2 megjegyzés:

  1. Na akkor ez a bejegyzés biztos tetszeni fog... (nem retro, de reklám) :)

    http://gzajudit.blogspot.com/2010/12/reklam-falo.html

    VálaszTörlés
  2. Köszi, látom, egy húron pendülünk a témában:)) és nem baj, h nem retró, nagyon jók!

    VálaszTörlés